povratak na naslovnicu

Dobitnik kategorije mobilni operater

KAKO JE A1 POSTAO OMILJEN KOD GENERACIJE Z

powered by:

Osnivanjem JoomBoosa, koji uskoro slavi peti rođendan (jeei!), bili smo u potrazi za suradnicima i partnerima koji su cool i prate trendove. Pri lansiranju prvog talenta showa na YouTubeu u Hrvatskoj – Videostara, na kojem je pobjednik bio LayZ, upravo je A1 bio taj koji nam je pružio podršku kako bi naši influenceri dobili snažniju promociju. Od početka naše JoomBoos avanture, zajedno s A1 skupljali smo zajednička iskustva i oni su uvijek bili tu za naše video kreatore - i ta se suradnja i dalje uspješno nastavlja.

U istraživanju tržišta provedenom u suradnji s Ipsosom, potvrdilo se da je od svih mobilnih operatera upravo A1 taj koju Generacija Z najviše cijeni, a i mi potvrđujemo da je to s punim pravom. A1 je oduvijek zanimalo kako živite baš vi - naši gledatelji, pratitelji i čitatelji; kako doživljavate stvari, što vas pokreće, čini sretnima, u čemu uživate. Također, A1 je stremio ka tome da pridonese uspjehu video kreatora te još uvijek potiče mlade u kreativnosti i stvaranju. Možemo reći kako je A1 među prvima prepoznao da je Generacija Z netko tko mijenja pravila i kako zajedno možemo raditi velike stvari. Kroz zajedničku suradnju s A1 brojimo mnoge velike korake – pomicali smo granice objavom prve serije na YouTubeu u Hrvatskoj za koju smo uzeli sve moguće nagrade – u svijetu! Sjećate se ‘Istog sna’? O toj se seriji pričalo za vrijeme školskih odmora! Glumci iz te serije i danas su najpopularniji youtuberi u regiji, a A1 nas je vjerno pratio iz epizode u epizodu. A kad već pričamo o super sjećanjima, ono zbog kojeg nam zadrhti lice od sreće je veliki – Totalni JoomBoos.

Više od 10.000 ljudi satima je plesalo, pjevalo i vrištalo na najvećem YouTube eventu u regiji. Povodom tog događaja uspjeli smo u Hrvatskoj ugostiti KSI-ja, youtubera kojeg prati, pazi sad – 20 milijuna ljudi, a uz njega i 60-ak regionalnih zvijezda koje su raspametile publiku. I tad nam je A1 bio partner koji je prvi prepoznao ideju i važnost ovakvog događaja za mlade. Međutim, naš najveći zajednički doprinos cijeloj generaciji Z bila je antibullying kampanja – kampanja koja je glasno dala do znanja da ne podržava ni najmanji čin mržnje i negative na internetu. Iza tog stava, bok uz nas, uvijek je čvrsto stajao A1. Kroz sve ove godine, peti rođendan dočekujemo uz partnera za kojeg zaista možemo reći da je inovativan i spreman istraživati s nama što to Generacija Z obožava te koristiti to kako bi kreirao proizvode koji su prilagođeni baš njima. Baš vama! U tome nam najviše pomažu upravo vaši komentari i vaš feedback. Uz JoomBoos koji ima jedan od najjačih Tik Toka u regiji, a koji je rastao enormno zadnjih mjeseci, moramo vam reći da vas A1 poziva da zapratite i njihov Tik Tok kanal @a1hrvatska. U sklopu njihove nove cool kampanje za mlade čekaju vas brojna iznenađenja: “Razvili smo nove tarife i opcije za naše mlade koje im pružaju osjećaj slobode i fleksibilnosti pri korištenju interneta. Najcool novost je opcija switchanja – s kojom možete mijenjati SMS minute za Gige i obrnuto, kako god u nekom trenutku vi poželite i vi odlučite. I sve to u ‘Moj A1’ aplikaciji”, objašnjavaju iz A1

Jer A1 zna da ste vi ti koji sebi kreirate najbolji mogući svijet. I to prepoznaje oduvijek!